+48 603 882 682 info@clmedia.pl

Digital OOH

Technologia nośników reklamowych typu Digital Signage, która wykorzystuje ekrany LED lub LCD połączone ze sobą w jedną sieć, daje reklamodawcy nieograniczone możliwości. Technologia ta to przyszłość i pozwala na uspójnienie kampanii digitalowych z kampaniami outdoorowymi i materiałami POS. Z biegiem czasu tradycyjne nośniki OOH zostaną zastąpione przez łatwą w obsłudze i tanią w utrzymaniu sieć DS. Digital Signage doskonale sprawdza się w miejskiej przestrzeni – sieci handlowe, centra handlowe, lotniska, dworce, sieci usługowe, przychodnie, szpitale, restauracje, urzędy, biura, muzea – wszędzie tam, gdzie niezbędna jest łatwość aktualizacji, reagowania na zmieniające się warunki.

Korzyści płynące z DOOH:

  • Niskie koszty utrzymania i obsługi sieci
  • Dowolne formaty graficzne stałe i animowane (w tym filmy Full HD)
  • Błyskawiczna zmiana komunikatu na nośnikach
  • Pełna kontrola nad siecią 24h/7dni w tygodniu
  • Oszczędność czasu i budżetu w porównaniu z tradycyjnymi sieciami plakatowymi
  • Łatwa możliwość rozbudowy o nowe funkcjonalności (Bluetooth, NFC, Beacon)

Elementy systemu DOOH

Główny serwer odpowiada za zarządzanie kampanią w całej sieci. Umożliwia ustawienie kalendarza kampanii i przyjmuje pliki do wyświetlania. Serwer główny komunikuje się bezpośrednio z serwerem umieszczonym w sklepie. Widzi jednocześnie status urządzenia w sklepie (aktywny/nieaktywny). Lokalizacja serwera może być dowolna.
Serwer sklepowy kilka razy dziennie łączy się z głównym serwerem, sprawdzając aktualizacje kampanii do pobrania. Serwer odpowiada za synchronizację i właściwy przebieg kampanii na nośniku, przekazując pliki bezpośrednio do nośnika. Po pobraniu plików może działać również offline.
AdWallCheck Terminal zintegrowany z ekranem (jako wymienny moduł) pobiera pliki do wyświetlenia na ekranie z serwera w sklepie oraz informuje serwer sklepowy o aktualnie wyświetlanym materiale.

Najwyższa technologia wyświetlaczy HD

Wyświetlacze do witryn sklepowych – „Window display”
Dostępne panele: 32”, 46” / 47” / 55”

Sugerowana specyfikacja techniczna * panel LCD S-PVA High Temperature 110 st.
* panel S-IPS High Temperature 105 st.
* podświetlenie Direct LED
* Profesjonalny Air Looping system 14EA Powłoka antyrefleksyjna.
** przepuszczalność światła ≥ 99%
** podwyższone parametry obrazu
** eliminacja zniekształceń i refleksów.

LCD panel: Public display panel z 50.000 MTBF .
Rozdzielczość: 1920x1080 FHD Auto-brightness sensor
Opcja : Motion sensor

Optymalizacja kampanii

Błyskawiczne reagowanie na efekty kampanii poprzez szybką zmianę layout’u na ekranach. Możliwość dywersyfikacji komunikatów w zależności od lokalizacji. Błyskawiczny dostęp do wyświetlanego contentu i raportowania kampanii. Dodatkowa wartość dla partnerów produktowych – możliwość wsparcia półki produktowej komunikacją na ekranie. Możliwość zmiany komunikatu w zależności od godziny – inny komunikat po zamknięciu sklepu.

Dlaczego warto korzystać z DOOH?

Łatwe zarządzanie kampaniami poprzez system AdWallCheck DIGITAL. Szybkie podmiany layout’ów. Niskie koszty utrzymania i zarządzania siecią w porównaniu do tradycyjnych nośników. Dostęp do sieci i możliwości zmiany 24h/7 dni w tygodniu. Błyskawiczne raporty. Niski poziom zaangażowania i czasu pracy po stronie klienta. Prosta możliwość rozbudowy sieci o nowe funkcjonalności. Wyróżnienie witryny i promowanych produktów względem konkurencji. Nowoczesny wizerunek marki.

dooh_clmedia